achtergrond

achtergrondachtergrond hoekhoek

actuele mededelingen en nieuws van de bowlingvereniging heiloo

knop achtergrond_oranje

info
leagues

toernooi

pr

jeugd

links

Naar Spelersmarkt Seizoen 2020-2021

Graag aandacht om teams te helpen !!!

Info Wedstrijdschema's voor het Seizoen 2020-2021
Info Huisleague teams voor het seizoen 2020-2021
Info Bericht van onze voorzitter bij de start seizoen 2020-2021
Info De 5e Perfect Game van Martin Spoelstra in Heiloo

zie ook hieronder

Beste Bowlers

Update 19-10-2020 (Op verzoek van Bowlinghuis)

Voor de tweede keer dit jaar zijn we genoodzaakt om de bowling competitie in de huisleagues stil te leggen. Dat kan natuurlijk geen verrassing zijn voor een ieder die het nieuws van de afgelopen dagen heeft gevolgd. Wij hebben de afgelopen dagen gekeken op welke manier we binnen de afgekondigde maatregelen konden blijven bowlen, maar helaas is de conclusie dat dit geen haalbare kaart is en rest ons niets anders om voorlopig te stoppen.

Tevens hebben wij moeten besluiten om ons jaarlijkse kersttoernooi dit jaar niet door te laten gaan. De gezelligheid van het samenzijn zo vlak voor de kerst, maar vervolgens geen of onvoldoende toegang kunnen verlenen aan supporters, maakt dat wij als bestuur van BV Heiloo met pijn in ons hart hebben besloten om dit jaar geen kersttoernooi uit te schrijven. Wij hopen dat we dit ergens in het komende jaar op gepaste wijze kunnen inhalen.

Het bowlinghuis is, zolang het is toegestaan, de komende weken gewoon open. Leden die graag willen bowlen kunnen daar gebruik van maken.

Tot 22.00 uur ‘s avonds is er dan de mogelijkheid om op geoliede banen te bowlen. Er zijn maximaal twee banen (baan 9 en baan 11) beschikbaar van maandag t/m donderdag. Dit omdat zij de anderhalve meter maatregel strikt moeten handhaven.

Hiervoor mag geen gebruik gemaakt worden van een trainingskaart, maar hebben wij een gereduceerd tarief van € 20,- per uur per baan afgesproken. Daarmee kunnen we een klein steentje bijdragen in deze, voor het bowlinghuis, vervelende periode. Degene die de baan boekt, rekent af met het bowlinghuis en zal onderling met de overige bowlers (max. 3 bowlers op een baan) moeten afrekenen. Het bowlinghuis verzoekt om eerst even bellen voor het boeken van een geoliede baan. Zij hebben namelijk de verplichting om iedereen die in het bowlinghuis komt te registeren en willen uiteraard ook weten of het noodzakelijk is om banen te oliën.

Zodra wij duidelijkheid kunnen geven over de herstart van de competities zullen wij dit aan jullie, via dezelfde bekende kanalen, laten weten. Blijf gezond, zorg goed voor elkaar en hou je aan de afgekondigde maatregelen, dan kunnen we elkaar gauw weer zien op een van de bowlingavonden.

Met vriendelijke groet, namens het bestuur van BV Heiloo

Richard Meijer.

Voorzitter BV Heiloo

OP UITDRUKKELIJK VERZOEK VAN

HET BOWLINGHUIS EN DE BOWLINGVERENIGING HEILOO

VOOR ALLE LEDEN, IN HET HORECA-DEEL IS HET VERPLICHT

EEN ZITPLAATS TE NEMEN.

GEEN STAANDE RECEPTIE !!!!!!!!

Bowlen op je eigen schoenen

Op de nieuwe pagina "links" staan alle nieuwe documenten die van belang zijn voor het nieuwe seizoen.

Nemen jullie a.u.b. hier goed notitie van dat is erg belangrijk voor de competities. Door op de onderstaande link te drukken zie je alle documenten op een rij.

Nieuwe Documenten

Ook is hier te vinden hoe je inlogt op "Mijn NBF" en over de NBF-app.

Voor een wachtwoord neem contact op met Ledenadministratie !!

Welkom op onze website,

Heeft U onze advertentie gelezen en heeft U interesse ?

bel voor informatie Public Relations BVH  072-5 33 13 64

Laatste update website

19-10-2020

Onze adverteerders zijn