achtergrond

achtergrondachtergrond hoekhoek

actuele mededelingen en nieuws van de bowlingvereniging heiloo

knop achtergrond_oranje

info
leagues

toernooi

pr

jeugd

links

Naar Spelersmarkt Seizoen 2019-2020

Graag aandacht om teams te helpen !!!

Info Voorlopig wedstrijdschema's voor het Seizoen 2020-2021
Info Huisleague teams voor het seizoen 2020-2021

zie ook hieronder

Opgelet :  Bowlingseizoen 2019-2020 beëindigd.

Beste leden,

Door de aanscherping van de eerder genomen maatregelen vanuit de overheid, die tot 6 april zouden duren, maar inmiddels per 23 maart 2020 verlengd zijn tot 1 juni 2020, maken dat wij als bestuur van BV Heiloo genoodzaakt zijn om de competitie per 12 maart 2020 te beëindigen. Het lijkt ons onmogelijk, mede gezien het aantal speelavonden (minimaal nog 6 stuks) om de diverse competities uit te spelen.

Hoewel ik verwacht dat we er na 1 juni 2020 nog lang niet zijn met dit virus en alles wat daarbij komt kijken, moeten wij ook richting het nieuwe seizoen vast maatregelen nemen en zien wij geen andere oplossing dan de huidige competitie stop te zetten.

Vanuit onze ledenadministrateur Jan Meijer wordt naar alle teamcaptains de nieuwe teamlijsten voor het seizoen 2020-2021 verstuurd en wij verzoeken de teamcaptains het bestuur te helpen bij het invullen / aanpassen van deze lijsten zodat de nieuwe competitie vorm gegeven kan worden. Wij hebben hierbij echt jullie hulp nodig.

Voor wat betreft de nog te houden Algemene Ledenvergadering die gepland stond voor 19 maart 2020 stellen wij als bestuur vast dat deze niet te houden is voor de komende zomerbreak, voorlopig stellen wij voor deze te plannen voor eind augustus in de hoop dat de rust dan enigszins is wedergekeerd. De definitieve datum zal u uiteraard ver van te voren worden medegedeeld, maar blijft afhankelijk van wat de overheid ons zal opleggen.

Mochten de maatregelen na 1 juni 2020 worden versoepeld en zou er weer gebowld kunnen worden, zullen wij in samenspraak met bowlinghuis Heiloo ons sterk maken voor het uitschrijven van een zomerleague. Ook daarover zal u nader worden geïnformeerd via een nieuwsbrief.

Het spijt mij enorm deze maatregelen te moeten nemen, maar gegeven de huidige omstandigheden lijkt het mij de enige oplossing. Ik spreek namens het bestuur de hoop uit dat u zich ook kunt vinden in de genomen stappen en dat wij u met frisse, positieve zin en zeker niet in de laatste plaats in goede gezondheid aan het begin van het komende seizoen weer in Heiloo mogen aantreffen.

Dus let een beetje op elkaar en vooral ook op jezelf. Neem de genomen maatregelen bloedserieus, ze worden niet voor niets genomen.

Met vriendelijke groet,

Richard Meijer

Voorzitter a.i. BV Heiloo

Op de nieuwe pagina "links" staan alle nieuwe documenten die van belang zijn voor het nieuwe seizoen.

Nemen jullie a.u.b. hier goed notitie van dat is erg belangrijk voor de competities. Door op de onderstaande link te drukken zie je alle documenten op een rij.

Nieuwe Documenten

Ook is hier te vinden hoe je inlogt op "Mijn NBF" en over de NBF-app.

Voor een wachtwoord neem contact op met Ledenadministratie !!

Welkom op onze website,

Heeft U onze advertentie gelezen en heeft U interesse ?

bel voor informatie Public Relations BVH  072-5 33 13 64

Laatste update website

08-04-2020

Onze adverteerders zijn