achtergrond

achtergrondachtergrond hoekhoek

actuele mededelingen en nieuws van de bowlingvereniging heiloo

knop achtergrond_oranje

info
leagues

toernooi

pr

jeugd

links

Naar Spelersmarkt Seizoen 2021-2022

Graag aandacht om teams te helpen !!!

Info Wedstrijdschema's voor het Seizoen 2021-2022
Info Huisleague teams voor het seizoen 2021-2022

Aan de leden van BV Heiloo,

Allereerst willen wij, als bestuur van de Bowlingvereniging Heiloo, jullie via deze onpersoonlijke weg een mooi, sportief en vooral gezond 2022 toewensen. Voor vele van ons was het afgelopen jaar er eentje om heel snel te vergeten. Ik spreek de hoop uit dat we vanaf heden met een frisse en positieve blik vooruit kunnen kijken, hoewel ik mij ook realiseer dat dit niet in alle gevallen op zal gaan en diegene die dat aangaat wensen wij van uit het bestuur van de Bowlingvereniging dan ook heel veel sterkte.

Na de persconferentie van gisteravond 14 januari jl. is duidelijk geworden dat sporten zowel buiten als binnen (onderlinge wedstrijden) weer is toegestaan.

WE GAAN DUS WEER LEKKER BOWLEN…..…………

In de afgelopen dagen hebben wij nauw contact onderhouden met het Bowlinghuis, aangezien de gelekte informatie erop wees dat we weer konden gaan bowlen. En dat is gelukkig na de persconferentie van gisteravond bevestigd. Met de toezegging van voor de lockdown, medio november 2021, dat de Bowlingvereniging Heiloo haar sportactiviteiten onder voorwaarden mocht voortzetten willen we……

MET INGANG VAN MAANDAG 17 JANUARI 2022

WEER STARTEN.

In overleg met Gerda Hommes hebben wij afgesproken dat we alle onderlinge wedstrijden in de huisleague starten op de gewoonlijke tijden, daar veranderd dus niets aan. Ook de beide late leagues starten op het gebruikelijke tijdstip. Wel wordt van ons verwacht dat we ons aan de maatregelen houden zoals die voor de lockdown ook gelden, gemakshalve staan ze hieronder nogmaals benoemt:

Om te kunnen bowlen moeten we met elkaar wel een aantal zaken afspreken;

• Aangezien het horecagedeelte van het bowlinghuis op dit moment nog gesloten moet blijven, houdt dat in dat er na afloop van de competitie niet kan worden nagezeten aan de bar of elders in het horecagedeelte; Er mag gedurende de wedstrijden een drankje worden besteld en genuttigd, ook na 20.00 uur. Deze drankjes moeten alleen wel worden geserveerd in het deel nabij de bowlingbanen, in het horeca-gedeelte mag, na 20.00 uur, niets meer worden genuttigd; Het bestuur van BV Heiloo verzoekt de teams van de beide late leagues (op dinsdag en donderdag) niet te vroeg, maar uiteraard wel voor aanvang van de competitie, op de bowling te komen. Als de vroege leagues nog bezig zijn verzoeken wij de leden van deze teams te gaan zitten op de daarvoor beschikbare zitplekken, ga niet lopen, dat leidt tot discussies en bij controle wellicht wederom tot sluiting en dat willen we voorkomen;
  • Na afloop van de wedstrijden dienen we direct het speelgeld en de genuttigde drankjes af te rekenen en na betalen de bowling te verlaten richting huis.

Op welke wijze we de huisleagues kunnen gaan afronden richting het einde van het seizoen, gaan we met het bestuur bespreken en zullen wij jullie nog laten weten, dat geldt ook voor de verenigingskampioenschappen die we, met een slag om de arm, op 14 februari 2022 van start willen laten gaan. Hoe en op welke wijze laten we jullie nog weten, evenals de wijze waarop je je kunt aanmelden.

We zijn blij dat we weer kunnen gaan bowlen en wensen jullie allemaal succes met het voortzetten van de huisleagues en laten we hopen dat dit een eerste stap is naar een verdere openstelling van de maatschappij en dat we langzamerhand weer terug gaan naar een normalere samenleving waarin iedereen op een normale manier met elkaar omgaat en respect heeft voor elkaars mening.

Namens het bestuur BV Heiloo,

Richard Meijer

Voorzitter BV Heiloo

Opmerking:

Het is niet de bedoeling dat er toeschouwers meekomen en aanwezig zijn in het horeca gedeelte. Alleen diegene die moeten bowlen.

Bij voorbaat dank.

Beste leden,

Het resultaat van de Grote Club Actie 2021

is ook dit jaar fantasties.

Het bestuur bedankt dan ook alle leden die hier voor gezorgd hebben.

DANKJEWEL.

Op de pagina "links" staan alle documenten die van belang zijn voor het nieuwe seizoen.

Nemen jullie a.u.b. hier goed notitie van dat is erg belangrijk voor de competities. Door op de onderstaande link te drukken zie je alle documenten op een rij.

Nieuwe Documenten

Ook is hier te vinden hoe je inlogt op "Mijn NBF" en over de NBF-app.

Voor een wachtwoord neem contact op met Ledenadministratie !!

Welkom op onze website,

Heeft U onze advertentie gelezen en heeft U interesse ?

bel voor informatie Bowling Ver. Heiloo  06-23 78 48 91

Laatste update website

15-01-2022

Onze adverteerders zijn